שירות מצילי בריכה

הבילוי בבריכה עשוי להיות מהנה ביותר, אך כדי להבטיח זאת, יש לנקוט במשנה זהירות. הפעילות בבריכה עשויה להיות מסוכנת, גם עבור מי שיש לו כישורי שחייה מתאימים, ולכן יש צורך באיש הצלה שיוכל לפקח על הבריכה ולסייע לשוהים בה במקרה של סכנה.

באופן הזה, אין אפשרות כלל לפתוח את הבריכה לציבור הרחב ללא מציל שיפקח על הבריכה, ולכן יש צורך באנשי הצלה שיהיו בבריכה בכל זמן הפעילות שלה. ענבל שירותי בריכה מציעה מצילים עבור שלל בריכות בכל רחבי הארץ, וכך יכולה להבטיח שתמיד יהיה מציל שיפקח על הבריכה.

למה לבחור במצילים שלנו

ענבל שירותי בריכה עובדת עם מגוון רחב במיוחד של מצילים, כולם הוכשרו באופן מקצועי ומעמיק והם בעלי המיומנויות הנדרשות כדי לשמש כמצילים בכל בריכה.

באופן הזה, בעלי הבריכה יכולים להיות בטוחים שהמתרחצים שלהם נמצאים בידיים טובות, שתמיד יהיה מציל שיפקח על הבריכה ושבכל מקרה של בעיה יהיה איש מקצוע שיוכל להושיט עזרה.

כך מצטברות הסיבות לבחירה בענבל שירותי בריכה עבור מצילי הבריכה, ואלו הן העיקריות שבהן:

  • זמינות: צוות המצילים של ענבל שירותי בריכה הוא גדול במיוחד, וכך אין חשש להיעדרות של מציל שתדרוש השבתה של הבריכה – כל בריכה תוכל להיות בטוחה שיהיה מציל שיפקח עליה, בכל עת.
  • מחיר: ענבל שירותי בריכה מציעה את המחירים המשתלמים ביותר עבור המצילים וכך מאפשרת לכל בריכה לעמוד בתקני ההפעלה הנכונים מבלי לספוג פגיעה כלכלית.
  • ניסיון: ענבל שירותי בריכה היא חברה בעלת ניסיון של 30 שנים בתחום, וכך היא מוכיחה את היעילות והנכונות של העובדים שלה.
  • טיפול: אנשי צוות המצילים של ענבל שירותי בריכה הוכשרו בקורסים ייעודיים וקפדניים שנועדו להבטיח שהם מסוגלים לתת את הטיפול המיידי הטוב והאיכותי ביותר שניתן.

תפקידו של מציל הבריכה

מציל הבריכה אמון על פיקוח על המתרחצים ועל הושטת סיוע מכל סוג במקרים של סכנה.

כדי לעשות זאת, המציל מצויד בתעודה מטעם משרד העבודה והתעסוקה אשר מוכיח שהוא הוכשר בפעולות הפיקוח, בפעולות ההצלה ואף בהגשת עזרה ראשונה במקרה הצורך.

ניתן כך למנות את תפקידיו של המציל:

  • פיקוח: המציל מפקח על המתרחצים ודואג להנחות אותם ברחצה כדי למנוע סכנות.
  • הצלה: במקרה של טביעה או של סכנה אחרת, המציל דואג לחלץ את מי שנמצא בסיכון מן הבריכה ולהוביל אותו לסביבה בטוחה.
  • הגשת עזרה ראשונה: במקרה של פציעה ובמקרים אחרים, המציל מעניק עזרה ראשונה לנפגע, בין אם מדובר בטיפול מקיף ובין אם מדובר בטיפול ראשוני עד להגעת שירותי הבריאות לטיפול משלים.

צרו איתנו קשר

מלאו את פרטיכם ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם

שתפו את המידע

תרצו
להתייעץ?
אנתנו כאן בשבילכם
לנופש ואירועים לקורס ושירותי הצלה